2010. december 23., csütörtök

Édes kis semmiségek

Hanna szereti próbakörre vinni az új fűzötteket. Én meg óvatosan kuksolok olyankor az anyósülésen :) Így utólag nem ártott volna egy kis mosakodás, de így is imádjuk!

A medált Vyolina mintája alapján kezdtem el fűzni, de félúton átvariáltam egy kicsit :) Nem adja vissza a kép teljesen a színeket, valójában picit sötétebb, és az a fuchsia rivoli! Ezelőtt még nem vettem ilyet, gondoltam, tőlem távol álljon ez a szín. Csalódnom kellett, pozitívan persze :)
Egyszerű befoglalás bézs-barack színekben, visszafogott, de mégis elegáns nőciknek...

3 megjegyzés:

Piky73 írta...

Tényleg nagyon édesek! Különösen Hannácska :)

Zsófy írta...

Jujj de cuki Hugid van!!!

Kisnyul írta...

Szia! Engem az egyszerű befoglalásod érdekelne, mert nagyon tetszik. Az alap befoglalás oké, azt tudom hogy kell, de leírnád nekem, hogy utána hogyan tovább.... ez a csoda hanyas rivolival készült?

címem: kisnyul74 (kukac) gmail (pont) com