2011. április 20., szerda

Kincsek

Az én Papasanom :) Nem én fűztem, nem is szeretnék más tollaival ékeskedni. Rozzié és áldott kezeié az érdem! Rendszeres olvasóként részt vettem a sorsoláson, és fortuna nekem kedvezett. Ezúton is köszönöm a játékot! A család hölgytagjainak a kedvence azóta is :)
Szeretnék egy keveset visszaadni az alkotónak. Ha képes volt megválni ettől a csodától, kötelességemnek érzem, hogy viszonozzam kedvességét. E-maileken keresztül nehezen lehet elképzelni, ki is az a "BeRo". Na tessék :) Ez lennék 18 évesen, bugyuta fejjel, eléggé fáradtan, de töretlen jókedvvel. Próbáltam komoly lenni...
ennél jobbat nem sikerült összehozni :) A köztes állapotokat meg sem merem mutatni.
Tehát ez a nyaklánc lett volna az első és legnagyobb kincsem! Jöhet a többi?!
A második helyen álló legfrissebb kincsem. Akár neked is lehet ilyened! Nem kell más, csak egy befőttesüveg, üvegfesték kontúr, s némi kreativitás, egy mottó. Esetemben: "Save your money", magyarul, spórolj, takarékoskodj. Márpedig fiatal költekező nőciként mindig jó, ha van "dugipénzed", főleg, ha még koleszos is vagy. A lényege: az összes aprópénzed minden nap végén beleteszed az üvegbe, s ha nagyon kitartó vagy, addig egy fityinget sem veszel ki, amíg meg nem telik az átlátszó perselyed. Meg fogsz lepődni, hogy egy hét alatt mennyi összegyűlhet!
( Igaz, az enyém majdnem kiürült, de az Essence-es akciók és a tavaszi leárazások merítették ki. Csupa hasznos dologra költöttem, és ez is a célom!)
Az utolsó :) Imádok agyagozni, de mostanság sehogy sem tudok időt szakítani rá! Volt egy máz nélküli darabom, megpillantottam a decoupage ragasztóm és a kedvenc színű szalvétám. Kegyetlenül szétvagdostam, s darabonként bevontam a felületet. Ha például barnás-narancs szalvétával próbálkoztam volna, mediterrán, terracottás lett volna az eredmény.
Sebaj, majd legközelebb. Addig is az egyik kaktuszom kap helyet ebben a böhöm&bohó edényben :)

1 megjegyzés:

Kiss Antalné írta...

Kedves BeRo!
Viseld egészséggel!
Nem kell neked még komolynak lenned!:))