2011. június 19., vasárnap

Páva

Kisgyerekként imádtam túrni a homokot, a földet, imádtam bogarászni a fűben, s ez mind a mai napig is az egyik kedvenc bánatűző-feszültségoldó tevékenységem. Persze most ne úgy képzeljetek el, mint egy megrögzöttet :) Még az emberi keretek között mozgok!
Kishugommal is állandóan keresgélünk, találtunk is néhány édes kavicsot. Most ezek a csöppségek - a hugom és a kavicsok persze - ihlettek meg. Nem kell mindennek a fényűzésről szólnia, amikor a legszebb értékek néha a lábunk előtt hevernek...
Kijelenthetem, hogy elégedett vagyok a pávámmal :)

4 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads írta...

Elégedett is lehetsz nagyon szép,a színvilága tényleg olyan mint a páváé!!Nagyon szép munka!

RaMary írta...

Gyönyörű lett a pávád! Én is szeretem a különlegesen szép köveket, kavicsokat!

Nojcsi37 írta...

Tényleg nagyon gyönyörű lett! imádom a pávákat ..sokat szenvedtem hogy végre nekem is legyen pávatollam:)a tiéd is nagyon tetszik..és örülök h más is ennyire szereti "turkálni" a természetet:D én is a minap gondoltam arra h befoglalok egy kavicsit..épp elkezdtem keresgélni..és ez a szépséged csak ösztönzött hogy meg is csináljam ..nagyon szép gratulálok:D

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Nagyon szépséges!!!