2011. július 30., szombat

Dinnyét tessék!


Ilyet még nem csináltam, de sosincs késő!
Szóval ezeket a dinnyés fülbevalókat ajánlom fel legelső és leggyorsabb vásárlómnak! Részleteket Meskás boltomban találtok! Csak gyorsan, gyorsan!!!

Aki nincs sietségben, annak még szövegelnék egy keveset :) Szóval tegnap este világosodtam meg, dinnyét akarok fűzni! Édes kis szeletek sikeredtek. Gondoltam megosztom Veletek is a mintát. Nem egy ördöngös darab, én peyote alappal kezdtem, azután brick stich-csel a maradék sorokat fűztem fel. Kinek hogy tetszik :)
És ha valaki kedvet kapna a megfűzéséhez, akkor jó szórakozást! A végeredményről kérek szépen linkeket!! :D

5 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads írta...

Nagyon cukik,csak ne lenne annyi mag benne:)

Tímea írta...

Nagyon aranyos!!!
Köszönöm szépen a mintát, szeretem a dinnyét! :)

Névtelen írta...

Eszméletlen jók! :) És a többi munkád is, gratula! D. Dia

gyongyhaz írta...

Hello :D En megcsinaltam,nagyon-nagyon tetszett!!!!!!!!! Ugy orulok,hogy elkeszitetted ezt a mintat! Ime a linkem: http://gyongyhaz.wordpress.com/2011/08/29/dinnye/

Udv!!
Ori

Ditti írta...

Nekem is elkészült végre! Köszönöm a mintát! :)
http://www.dittisdolgok.blogspot.hu/2013/12/dinnye-fulbevalo.html