2011. augusztus 5., péntek

Csipkefüles

Briggancs - inspiráció! Köszönöm neki!
Már aznap nekem is volt, amint bejegyezte a flamenco-it. :) Kicsit hajaz színekben, de mentségemre legyen, hogy ez ezüstös is!
Nem mellesleg ma eltöltöttem nyaram egyik legjobb délutánját. Mamánál azokon a helyeken nosztalgiázva, ahol gyerekként játszottam. Most újra bokrokat mászva, bogarak után kutatva... miegyébmás :)
És itt még nincs is vége! Délelőtt az Alkotópadláson is jártam ám! Lemázaztam néhány agyagdolgomat, holnap talán meg is mutatom az első darabot! :) És talán a délutáni képeket is elhozom ide :)
Éljen a nyár!

2 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads írta...

Nagyon szép a fülesed! és a képeket hozd el ide is!Várjuk!

Ilenia írta...

OMG!
I'm in love with your works!
Really stunning^_^
Beautiful blog!