2012. július 25., szerda

Egyetem!... Egyeteeem?!

Megvannak a ponthatárok... Szeptembertől hivatalosan is a győri Széchenyi Egyetem építőmérnöki karán fogok vigyorogni. A pontjaimat illetően a pesti Műszaki Egyetemre is bekerülhettem volna, de...
És itt jönnének a nyomós indokok. Ez a személyesebb része. 
Mindenesetre kijelenthetem, hogy kiábrándultam a BME-ből.  Emiatt történt a sorrendmódosítás időközben. Sokaktól hallom, hogy milyen rendszer szerint folyik ott az okítás. Hogy mennyire 'szivatják' a hallgatókat. Győr pedig egyre jobb hírnévvel, tényleg alacsony ponthatárokkal várja a leendő értelmiségit, gyakorlati oktatással, barátibb órákkal.

És itt jöttök Ti! Lehet, hogy ti is kerültetek már hasonló helyzetbe. Vagy éppen a testvéred, gyermeked, unokád. Félúton az öröm és a szívfájás között, hogy "Mégis sikerült volna szívem vágya, de most megyek, ahová az égiek küldenek". Próbálom így felfogni. Áldozatokat sajnos hozni kell.
Mert a Műegyetem mégis a Műegyetem...
Az élet pedig az Élet, küzdj meg érte!

4 megjegyzés:

Orsi írta...

Gratulálok a felvételihez! Néha bizony előfordul, hogy az élet máshová irányít, mint ahová eredetileg indultál volna... És néha pont ilyenkor találsz rá az igazi útra! Remélem, veled is ez történik most:-)

Liza írta...

Gratulálok!
Győr jó hely, biztos jó lesz ott is, majd meglátod!

Ági írta...

Gratulálok! Én épp nyáron fejeztem 5 éves pályafutásomat a Debreceni Egyetemen :) Sok-sok élménnyel fogsz gazdagodni. Kitartást a vizsgaidőszakokra :)

Bero írta...

Köszönöm mindannyiotoknak a kedves és bátorító szavakat! :) Én is nagyon remélem, hogy a jó úton haladok...