2012. október 3., szerda

Welcome Autumn!

Imádom, hogy hideg van. Ez kell nekem, nem az izzasztó meleg! Vasárnap be is iktattam a  napomba egy kiadós erdei sétát. Kistestvérrel, barátokkal, kutyával. Ahogy kell! :)
A fényképezőgépem sem maradt ám otthon. Sok képet nem mutatnék, csak ezt az egyet. Megfogott. Ránézek és érzem is a hűs erdei levegő illatát. Hmm.

Emellett megkezdődött az egyetem. Csalódtam. De csak és kizárólag pozitívan. 
A tanárok közvetlenek, elég 'fiatalok' is. Értik a diákok nyelvét, ismerik a felfogásunk. A szaktársak jófejek, az albérlet is csillagos ötöst érdemel. Na és az órák ...néha lebilincselnek, máskor pedig az életembe is beleunok (értsd: informatika elmélet). 

Csak egy kicsivel több szabadidőt is adhatnának!
Nincs nagyon időm magamra. Sem a blogra. Sem rátok! Tényleg köszönöm, hogy még így is jöttök és írtok! Próbálok mindenkinek minél hamarabb válaszolni. 
Emellett itt üzenném minden gyöngymániásnak, hogy irtó szépeket alkottatok! Ha egy kis kreativitásra éhezem, vagy csak löket kell, jövök és gyönyörködöm! Remélem hamarosan én is hozhatom a gyöngyeim!

(u.i.: tegnap fedeztem fel, hogy a háztömb mögötti utcába költözött a kedvenc győri gyöngyös boltocskám! Ezúton is köszönet az Égieknek!) :)

1 megjegyzés:

Orsi írta...

Nagyon szép kép!! Remélem, hozod majd az új műveidet is!